varbergvarberg.blogg.se

En blogg om Varberg, för alla som älskar, hatar eller besöker Varberg! Här kan ni läsa mina tankar angående sådant som händer i och omkring denna fina, lilla stad!

Varberg Varberg!

Publicerad 2013-02-27 10:03:00 i Allmänt


 
 
 
Välkommen till min blogg - en blogg som kommer att handla om allt möjligt, men mest av allt sådant som händer i Varberg! Små guldkorn till ställen som jag besöker, barnvänliga ställen, koncerter, restauranger...Mitt mål är att informera och inspirera, men mest av allt att dela med mig av mina erfarenheter, både de bra och de dåliga! Jag ser fram emot era kommentarer gott folk, Varbergare som besökare!
 
Puss och kram, syns på stan!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela